Skip to content
MedNews.cz
  • Zpravodaj
    • Všechna Témata
  • Akce
  • Vstup pro odborníky
České zdravotnictví

Systém e-neschopenek měl dopoledne výpadek kvůli technickým potížím

  • 4 března, 20254 března, 2025
  • by budskap

Sociální správa podle webu plánovala kratší odstávku některých systémů, e-neschopenek se to týkat ale nemělo. Drmolová ČTK řekla, že za výpadkem byla technická chyba, úřad potíže řeší s dodavatelem systému. Podle stránek úřadu byl systém po poledni už funkční, fungovaly e-neschopenky, portál i služby pro zaměstnavatele.

E-neschopenky u nemocenské se v Česku zavedly od ledna 2020. Lékaři od té doby musí podle zákona sociální správě posílat formuláře o pracovní neschopnosti elektronicky. Papírové tiskopisy mohou použít jen při výpadku aplikací ČSSZ, lékařského programu, internetového připojení či elektřiny.

Podle novely o nemocenském pojištění se mají od letoška vyřizovat elektronicky i ostatní nemocenské dávky, a to mateřská, běžné i dlouhodobé ošetřovné, vyrovnávací příspěvek v těhotenství a mateřství a otcovská. Pokud lékař rozhodne o mateřské či ošetřovném, posílá potvrzení digitálně sociální správě. Podobně by měli postupovat s ošetřovným i hygienici při nařízení karantény či školy a školky při svém uzavření. Zapojit by se měli také zaměstnavatelé, kteří ohlásí otcovskou či jinou událost svého zaměstnance. Osoby samostatně výdělečně činné (OSVČ) pak sociální správu žádají elektronicky samy. Formuláře je možné posílat přes ePortál ČSSZ.

Aktuálně

Vedení zdravotní dokumentace v digitální podobě získá zákonná pravidla

  • 23 července, 202425 července, 2024
  • by budskap

Nynější zákonná úprava zdravotnické dokumentace předpokládá podle zdůvodnění především její listinné vedení. Předloha výslovně stanoví, že zdravotní dokumentace může být v listinné i elektronické podobě, oba způsoby jejího vedení bude možné kombinovat. Novela také konkretizuje účely nahlížení do zdravotnické dokumentace bez souhlasu pacienta.

Zdravotní dokumentaci vymezí vládní novela jako soubor informací vedených, zpracovávaných a uchovávaných za účelem poskytování zdravotních služeb konkrétnímu pacientovi. A to bez ohledu na to, zda je poskytovatel získal od pacienta, od jiného poskytovatele, dalších osob nebo svou vlastní činností. Charakteristická bude dokumentace tím, že půjde o shromažďování informací kvůli poskytování zdravotní péče. Spadat do ní bude například identifikace pacienta, jeho anamnéza, zdravotní stav, soupis poskytnutých zdravotních služeb a laboratorní výsledky. Její součástí naopak nebudou doklady pro účtování pojišťovnám či samoplátcům nebo spisy ke stížnostem a právním sporům.

Systém sledování četnosti darování krve má pomoci předcházet případům, kdy někteří lidé mohou absolvovat i několik odběrů v různých místech v krátkém čase. “Tato situace je nepřijatelná jednak z hlediska ochrany jejich zdraví, ale také z hlediska kvality získaného materiálu,” uvádí zdůvodnění.

Nový informační systém nazvaný Administrace by měl mimo jiné zkrátit čekací dobu na zařazení do studia a zrychlit systém vzdělávání. Umožní okamžitou výměnu údajů o stavu specializačního a nástavbového vzdělávání mezi všemi zapojenými subjekty. Digitalizace evidence vzdělávání má zlepšit také třeba využití kapacit vzdělávacích institutů, školitelů a lektorů.

Novela mění i vymezení pacientské organizace. Pro její zapsání na příslušný seznam ministerstva zdravotnictví má postačit, aby pacienti měli na její řízení zásadní vliv, nikoli rozhodující vliv jako nyní.

Zákon upravuje fungování Národního zdravotnického informačního systému a vymezí telemedicínské zdravotní služby. Na dálku za použití telekomunikačních a informačních technologií je bude možné poskytovat za zákonem stanovených podmínek a při splnění technických požadavků na kvalitu a zabezpečení komunikace.

Aktuálně

Většina BENU lékáren je zavřená kvůli výpadku IT služeb,…

  • 19 července, 202419 července, 2024
  • by budskap

Benu provozuje v Česku 375 lékáren, z toho 263 vlastních a 112 franšízových. Je dvojkou na trhu. “Z důvodů celosvětových IT problémů serverů byl bohužel v pátek dopoledne dočasně pozastaven i provoz větší části našich BENU lékáren a e-shopu. Na e-shopu se již podařilo systém obnovit, aktuálně nelze on-line rezervovat e-Recept. Provoz lékáren se daří postupně obnovovat a usilovně pracujeme na kompletním vyřešení,” uvedla společnost. Omluvila se zákazníkům za potíže, které jim globální výpadek způsobil. Jakmile bude systém zas plně funkční, zveřejní firma informace na webu www.benu.cz. Na stránkách také napsala, že je “mimořádně zavřená převážná většina” jejích lékáren a nefunguje on-line rezervace e-Receptů.

Dr. Max na začátku letošního roku otevřel svou 500. pobočku. Největší lékárenská síť v ČR problémy nehlásila. “Celosvětový výpadek nás do této chvíle nepostihl,” řekl ČTK po 14:30 mluvčí Dr.Max Michal Petrov.

Podle šéfa Grémia majitelů lékáren nebylo možné zadávat objednávky v lékárenském velkoobchodě Phoenix. Tato společnost na svém webu uvádí, že zaujímá vedoucí pozici na farmaceutickém distribučním trhu v Česku. “Od rána nefunguje přihlášení na ePin u velkoobchodu Phoenix.cz, nejde objednávat monopolní komisionářský prodej,” uvedl Hampel. Podle něj tak lékárny nemají kde medikamenty objednat. “Takže pacienti se dostanou k lékům až příští týden,” dodal předseda grémia.

Podle odborníků výpadek IT služeb způsobila zřejmě nepovedená aktualizace Windows od firmy CrowdStrike, která je od roku 2019 partnerem Mercedesu. Nezvládnutá aktualizace, jež měla zvýšit bezpečnost, vyvolala nestabilitu Windows. To mělo kaskádovitý efekt na další globální počítačové systémy.

 

 

Aktuálně

V ČR se výpadek IT služeb dotkl hlavně pražského…

  • 19 července, 202419 července, 2024
  • by budskap

“Celosvětový výpadek cloudových služeb Microsoft Azure se v Česku zatím dotýká jen chodu pražského Letiště Václava Havla. Podle aktuálních informací nebyly zasaženy bankovní ani zdravotnické systémy,” uvedl dopoledne na síti X vicepremiér ministr vnitra Vít Rakušan (STAN).

Ve světě zasáhl počítačový výpadek především leteckou dopravu. Letiště čelí problémům s odbavováním letů, na některých místech palubní vstupenky kontroluje personál ručně. Potíže evidovaly ale i některá média, banky, maloobchody, železniční dopravci a další služby využívající počítačové systémy. Podle australského odborníka na kybernetickou bezpečnost Troye Hunta se svět nyní potýká s nejrozsáhlejším výpadkem IT systémů v historii. Šéf společnosti CrowdStrike na X potvrdil, že aktualizace bezpečnostního softwaru jeho firmy způsobila potíže počítačů pracujících s operačním systémem Windows. Microsoft, který o problémech svých systémů a služeb poprvé informoval na síti X po 01:40 SELČ, uvedl, že po výpadku cloudových aplikací se z větší části “daří zlepšovat dostupnost množství služeb”.

Také na letišti Václava Havla v Praze se problémy dotkly odbavovacího systému, kvůli jehož výpadku se začaly zpožďovat odlety. Ráno se to podle mluvčí letiště Kláry Divíškové týkalo šesti spojů, před 11:00 se situace zlepšila a zpožděny byly tři lety. Letiště totiž zprovoznilo náhradní systém a začalo odbavovat i manuálně, nicméně cestující dál žádá o trpělivost. Některé aerolinky si budou podle Divíškové moct odbavit cestující ručně samy, potrvá to ale déle, než je standardní doba odbavení.

Například nynějšího festivalu Colours of Ostrava, na jehož scénách se má do soboty vystřídat 70 zahraničních kapel a desítky domácích interpretů, by se problémy na letištích ale neměly dotknout. “Všechny kapely jsou buď už v Ostravě, nebo jejich letadla už odstartovala,” řekl ČTK mluvčí akce Jindřich Vaněk. Třeba Lenny Kravitz, který má vystoupit dnes večer, jede do Ostravy z Polska autobusem.

Výpadek systémů dopoledne postihl v ČR také Rokycanskou nemocnici, dočasně proto omezila poskytování ambulantní péče. Mluvčí Jiří Kokoška ČTK řekl, že od 09:30 ale systémy díky reakci IT specialistů opět běží a provoz nemocnice je bez omezení.

Podobně jako v Rokycanech výpadek evidovala i pražská Nemocnice Na Homolce, ale protože podle mluvčí Martiny Dostálové nevyužívá cloudové služby k základnímu provozu, tak nebyl její provoz ovlivněn. Problémy naopak nezaznamenaly třeba Institut klinické a experimentální medicíny (IKEM) a Fakultní nemocnici Královské Vinohrady v Praze, nemocnice v Liberci, Mladé Boleslavi a Příbrami ani společnost Krajská zdravotní, která spravuje sedm nemocnic v Ústeckém kraji.

Potíže neměly v souvislosti s celosvětovým výpadkem IT systému ani české banky, Burza cenných papírů Praha nebo jaderné elektrárny Temelín a Dukovany, řekli ČTK jejich zástupci. Problémy neevidovali ani železniční dopravci České dráhy, RegioJet ani Leo Express. Výpadek ale má portál prodeje letenek Student Agency Travel, uvedla mluvčí Alexandra Janoušek Kostřicová.

NÚKIB v reakci na situaci uvedl, že je v kontaktu se subjekty, které jsou součástí kritické infrastruktury státu. Mezi ně patří například elektrárny, letiště, přehrady, telekomunikační sítě, ale také strategické finanční instituce a státní úřady.

České zdravotnictví

Laboratoře pod širým nebem. Proměna standardních laboratorních procesů v době…

  • 23 února, 2022
  • by andrlovak1

Fungování zdravotnických laboratoří v době před pandemií Covid-19 se řídilo nastavenými mantinely, normou ISO 15189 a akreditací od Českého institutu pro akreditaci. Systém zpracování laboratorních výsledků byl vyladěn ke spokojenosti všech stran – lékařů, laboratoří, pacientů i zdravotních pojišťoven. Nástup pandemie však přinesl do laboratorní oblasti, a obecně do zdravotnictví, záležitosti dříve považované, podle expertů, za nepředstavitelné.

 

„Kdo by před dvěma lety uvěřil, že budou laboratoře provozovány pod širým nebem na parkovištích a odstavných plochách, což je něco, co známe ze zemí třetího světa, a i tam, převážně jen v případě humanitární katastrofy,” říká Pavel Kurka, projektový manažer ze společnosti CNS a.s., která se dlouhodobě věnuje aplikačnímu vybavení a optimalizaci procesů v laboratořích.

 

Jednou z prvních problematik, kterou se experti ve spolupráci s laboratořemi zabývali, představovalo vybudování hardwarové a softwarové infrastruktury pro provoz mobilních odběrových pracovišť. Klíčové bylo zajištění procesů pro tato pracoviště a jejich integrace do provozu mateřských „kamenných“ laboratoří.

 

„Mnohé se také změnilo v oblasti komunikace s pacienty. Řada aktivit, které se dříve odehrávaly v osobním kontaktu lékaře s pacientem, se přenesla do virtuálního prostoru. Asi nejviditelnější změnou je distribuce výsledků na vyšetření Covid-19,” říká Pavel Kurka. Standardní postup, tedy že výsledek pacientovi sděluje jeho lékař, musel být jednoduše z kapacitních důvodů opuštěn. Podobně tomu bylo s návštěvami u lékaře, stanovením diagnózy i například vystavením rozhodnutí o dočasné pracovní neschopnosti.

 

Nový specializovaný webový portál

Laboratoře byly nuceny zajistit informační systémy, které měly doručit pacientovi výsledek spolehlivým a včasným způsobem, avšak při zachování vysoké míry zabezpečení v souladu s nařízením GDPR. Právě mělnická společnost CNS a.s. stála za vývojem specializovaného webového portálu www.laboratornivysledky.cz pro potřeby distribuce výsledků, včetně zajištění podpory koncovým uživatelům.

 

Další výzvou byly softwarové úpravy laboratorních aplikací, dle požadavků ÚZIS. V rychlém tempu bylo vyvinuto a nasazeno do produkce zasílání covidových výsledků do ISINu (Informační systém infekční nemoci) a dále schopnost generování a importu elektronických Covid-19 žádanek v rámci používaných laboratorních aplikací. Tyto softwarové úpravy musely být doplněny o změny v používaných provozních procesech a následně bylo nutné zajistit proškolení personálu laboratoří, zejména na odběrových pracovištích a na příjmovém pracovišti samotné laboratoře.

 

„Nadále probíhají průběžné aktualizace komunikačních standardů a dalších požadavků, na které je nutné z pohledu laboratoří operativně reagovat,” doplňuje Kurka ze společnosti CNS a.s. poskytující rodinu laboratorních aplikací SELMA.

Aktuálně

Klíčové organizace by měly přijmout taková opatření, aby mohly…

  • 7 ledna, 2022
  • by andrlovak1

“V souvislosti s rizikem masivního šíření varianty omikron intenzivně jednáme o dalších krocích ve zdravotnictví, integrovaném záchranném systému, veřejné dopravě a dalších oblastech. Jsme v kontaktu s krizovými pracovníky obcí a zaslali jsme apel na rozhodující firmy a organizace, jako jsou vodárny, odpadové služby a další služby kritické infrastruktury, aby zvážily přijetí opatření, která zabezpečí potřeby obyvatelstva a obecně chod celého regionu,” uvedl dnes hejtman Martin Červíček (ODS).

Kraj podle něj nemá informace, že by někdo v regionu nebyl připraven na zahájení povinného testování zaměstnanců od 17. ledna.

Z celkových krajských čísel tohoto týdne podle krajských hygieniků vyplývá, že skončilo předchozí slábnutí epidemie koronaviru, které trvalo několik týdnů v řadě. V Královéhradeckém kraji podle informací ministerstva zdravotnictví za posledních sedm dní přibylo 1998 potvrzených případů covidu-19, před týdnem za stejnou dobu 1901 a před tím 2855. Nižší počty zachycených nákaz v posledních dvou týdnech mohou souviset s nižší intenzitou testování mezi svátky koncem roku.

V kraji je sedm potvrzených případů varianty omikron. Podle krajských hygieniků ale značně stoupá počet lidí pozitivně testovaných diskriminačním PCR testem s podezřením na omikron, kumulativně 4. ledna to bylo zhruba 60 případů, 5. ledna zhruba 90 a dnes okolo 200.

Incidence, tedy počet nakažených na 100.000 obyvatel za posledních sedm dní, dnes oproti čtvrtku mírně klesla na 363 z 365, ve středu byla na 364, stejně jako v úterý 4. ledna. Před týdnem v pátek byla na hodnotě 347. V celé ČR sedmidenní incidence dnes činila 388. V současnosti se nákaza v kraji nejvíce šíří v okresech Náchod a Hradec Králové a naopak nejméně na Jičínsku, vyplynulo z dat ministerstva zdravotnictví.

ku kš

České zdravotnictví

Aplikace pomáhá záchranářům a nemocnicím lépe sdílet informace o pacientech

  • 15 července, 2021
  • by andrlovak1

Záchranáři, kteří ošetřují pacienta v terénu, mají instalovanou aplikaci. Informace do ní ukládané se pak mohou zobrazit na informačním panelu v internetovém prohlížeči přímo v nemocnici. “Díky sdílení informací víme, koho záchranná služba veze a také – na minutu přesně – kdy přijede. S posádkou záchranné služby si navíc můžeme ještě před příjezdem do nemocnice jednoduše sdílet EKG pacienta, který má příznaky infarktu,” popsal Marek Šramko, vedoucí Oddělení akutní kardiologie IKEM. Ředitel středočeské záchranné služby Pavel Rusý uvedl, že kromě EKG je možné odesílat i další klinická data o pacientovi a sdílet informace o poloze vozidla.

Díky informacím od záchranářům může nemocnice před příjezdem sanitky připravit zdravotnický tým či uvolnit katetrizační sál, kde bude pacient léčen. K léčbě infarktu se často používá metoda, kdy je pomocí katetru zprůchodněna uzavřená tepna. “Z velkých studií víme, že pacienti s akutním infarktem mají významně lepší přežívání, pokud je u nich provedena srdeční katetrizace do 120 minut od prvního vyšetření,” uvedl přednosta Kardiocentra IKEM Josef Kautzner. Každých deset minut zdržení navíc podle něj znamená jedno úmrtí navíc na každých 300 stabilních a 30 nestabilních pacientů.

Podle Šramka se občas stávalo, že záchranáři nejdříve převezli pacienta do nejbližší regionální nemocnice, kde mu ale nakonec nemohli pomoci a odeslali jej do specializovaného kardiocentra. To by se s aplikací nemělo stávat, protože lékaři z informací od záchranářů dokážou posoudit, jaká léčba bude potřeba.

 

Zpravodaj

Nově budou registrovaní senioři na termín očkování upozornění SMS

  • 21 ledna, 2021
  • by andrlovak1

Praha 21. ledna (ČTK) – Od pátku se změní systém rezervací termínů pro očkování seniorů starších 80 let na očkování proti covidu-19. Nově registrovaní dostanou SMS s upozorněním až v době, kdy bude na jimi vybraném očkovacím místě volný termín. Jejich pořadí už nebude určovat čas přihlášení, dříve termín dostanou starší. Novinářům to dnes řekl ministr zdravotnictví Jan Blatný (za ANO). Od 26. ledna bude systém spuštěný i pro zdravotníky. Původně měli mít přístup už v pátek nebo tento týden, ale bylo třeba připojit k systému jejich registr, aby bylo možné ověřit, že přihlášený je zdravotník.

Pro ty seniory, kteří už mají termín přidělený, se ale nic nezmění. Rezervovaný termín má za týden asi 73.000 lidí, zájem o očkování registrací do systému projevilo přes 172.000 starších 80 let. Celkem jich v Česku žije asi 441.000, část ale v domovech pro seniory, kde jsou očkováni bez rezervace.

Veškeré změny platí jen pro nové registrace. “Když projdete registrací, tak jste upozorněni na to, že registrace úspěšně proběhla, a následně vám ale nepřijde SMS s kódem PIN 2. Ten přijde až ve chvíli, kdy je pro vás na daném místě očkovací termín. Každý, kdo dostane zprávu s PIN 2, může mít jistotu, že termín obdrží,” vysvětlil ministr.

Tímto kódem a svým číslem pojištěnce, což je pro Čechy rodné číslo bez lomítka, se pak na webu pro rezerace může senior přihlásit a zarezervovat si u vybraného očkovacího místa termín vakcinace. SMS zprávu o volném termínu dostanou znovu také všichni, kdo už se k očkování registrovali, ale zatím termín rezervovaný nemají.

Mění se také termín druhé dávky. Dosud byl seniorům spolu s rezervací prvního přidělovaný druhý termín za 21 dní, nově to bude za 28 dní. Podle Blatného to má pomoci překlenou příští tři týdny, kdy bude asi o 20 až 25 procent dávek vakcíny méně. Proto bude podle něj také v příštích třech týdnech vypsáno méně nových termínů.

Ministr také řekl, že v ČR bylo podáno do středy večer 154.567 dávek vakcíny proti covidu, druhou už dostalo 7201 osob. Většina dostala vakcínu od firem Pfizer a BioNTech, druhou od firmy Moderna dostalo přes 2900 osob. Data o očkování se zatím na webu ministerstva zveřejňují jednou týdně ve čtvrtek. Dnes by měla být ještě uveřejněna tabulka s přehledem po krajích.

Registrace seniorů nad 80 let k očkování začaly minulý pátek. Kvůli velkému zájmu se ale opožďovaly SMS, kterými se registrace na začátku potvrzovala. Hned v prvních minutách k registračnímu webu přistupovalo asi 78.000 uživatelů. Dopoledne dostaly termín asi 2000 lidí, později přes den byly doplněné další. Některé kraje ještě termíny nevypsaly nebo jich mají málo, protože nemají dostatek vakcíny a přednostně očkují zdravotníky.

Kalendář akcí

Duben

Květen 2025

Červen
MO
TU
WE
TH
FR
SA
SU
26
27
28
29
30
31
1
Květen

25

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36
Květen

26

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36
Květen

27

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36
Květen

28

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36
Květen

29

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36
Květen

30

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36
Květen

31

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36
2
3
4
5
6
7
8
Červen

1

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36
Červen

2

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36
Červen

3

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36
Červen

4

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36
Červen

5

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36
Červen

6

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36
Červen

7

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36
9
10
11
12
13
14
15
Červen

8

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36
Červen

9

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36
Červen

10

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36
Červen

11

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36
Červen

12

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36
Červen

13

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36
Červen

14

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36
16
17
18
19
20
21
22
Červen

15

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36
Červen

16

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36
Červen

17

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36
Červen

18

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36
Červen

19

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36
Červen

20

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36
Červen

21

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36
23
24
25
26
27
28
29
Červen

22

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36
Červen

23

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36
Červen

24

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36
Červen

25

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36
Červen

26

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36
Červen

27

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36
Červen

28

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36
30
1
2
3
4
5
6
Červen

29

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36
Červen

30

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36
Červenec

1

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36
Červenec

2

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36
Červenec

3

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36
Červenec

4

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36
Červenec

5

6:00 am - 9:00 pm

Konference pro zdravotníky

Václavské náměstí 36

Newsletter

Zajímají vás pravidelné informace ze světa zdravotnictví a životního stylu? Vyplňte vaši e-mailovou adresu a my vám budeme posílat výběr toho nejzajímavějšího.
  • RSS
  • GDPR
Kontakt: MedNews, spol. s.r.o.
V Háji 1214/13, 170 00 Praha 7
Tel.:
E-mail: redakce@mednews.cz
Copyright © 2020
MedNews.cz
All Rights Reserved
Created by CRS