Praha, 1.6.2018 (Apriori)
Novinka mlékárny Hollandia Karlovy Vary, smoothie Balance, získala při letošním hodnocení Mlékárenského výrobku roku 2018 první místo v kategorii „Jogurtové smoothies“. Akci pořádal Českomoravský svaz mlékárenský a proběhla pod záštitou Ministerstva zemědělství a hejtmanky středočeského kraje.
Hodnocení nejlepších mlékárenských produktů z mléka proběhlo 3. května na Ústavu mléka, tuků a kosmetiky VŠCHT Praha. Slavnostní vyhlášení se konalo ve středu 30. května. V komisi bylo 23 nezávislých porotců, z toho 10 z nich hodnotilo kategorii „Jogurtové smoothies“, zakysané mléčné nápoje s významným podílem ovocné složky.
S 87,8 body ze 100 možných z něj vzešlo vítězně nové smoothie Balance mix jablko, hruška, banán a špenát od Hollandie. Nejlépe splnilo kritéria zahrnující nejen celkovou kvalitu produktu, ale také mj. rozšířenost na trhu nebo marketingové aktivity na podporu prodeje.
![](https://mednews.cz/wp-content/uploads/2020/06/MedNews_webmobil_1400x250-2.jpg)
„Naše novinka, smoothie Balance, reaguje na současné výživové trendy, které jsou ale nadčasové. Proto obsahuje mj. velké množství mixu ovoce a zeleniny v zajímavých chuťových kombinacích, BiFi kultury a bílkoviny. Navíc je bez lepku, stabilizátorů, barviv i aromat“ vysvětluje Jan Škoda, Corporate PR & Marketing Manager HOPI HOLDING a.s., Hollandia Karlovy Vary, s.r.o.
„I sebekvalitnější produkt potřebuje být vidět. Smoothie Balance má kompletní marketingovou podporu. Setkáte se s ním v rádiích (Evropa 2 a Frekvence 1), v onlinu (ADform, Youtube, Facebook), na BiG Boardech (v Praze, v Brně, v Ostravě), v časopisech (PR podpora). K jeho propagaci využíváme také ochutnávky v retailu, účastníme se různých eventů (sampling Balance) a samozřejmě nezapomínáme ani na zasílání newsletteru a proma na našem webu, FB a instagramu,“ dodává Jan Škoda.
Smoothie Balance je možné zakoupit ve čtyřech kombinacích ovoce a zeleniny:
Zázvor, banán, červená řepa
Špenát, jablko, hruška, banán
Konopné semínko, dýně, maracuja, avokádo
Pomeranč, jablko, banán
Vítězným produktem se stal mix jablko, hruška, banán a špenát. Tento produkt navíc získal 2. místo v kategorii „Novinka roku 2018“, kde je hodnocení zaměřeno mj. na stupeň produktové, procesní a obalové inovace, „nové“ výživové parametry a atraktivitu pro spotřebitele.
Společnost HOLLANDIA Karlovy Vary, s.r.o. je společností s ryze českou účastí a byla založena v polovině roku 1991. Od konce roku 2003 vyrábí HOLLANDIA v Krásném Údolí své výrobky v nových výrobních prostorách, vybudovaných s nákladem přibližně 140 mil. Kč. Denně se v Hollandii spotřebuje kolem 100 000 litrů mléka nejvyšší kvality. V roce 2015 získal jogurt Hollandia ocenění „Nejdůvěryhodnější jogurt“. Mezi další uznání patří například titul „Regionální potravina“, Superbrands 2017 či Volba spotřebitelů 2017