Praha 27. září (PROTEXT) – Osvětová kampaň “Bezpečnost za volantem” apeluje na všechny aktivní řidiče, kteří pravidelně nechodí na kontrolu zraku. Potřeba korekce zraku se v průběhu času mění a řidiči se sníženou zrakovou ostrostí mohou způsobit dopravní nehodu. Týká se to řidičů jakéhokoliv věku, zejména však řidičů ve věku nad 40 let.
Tato skutečnost by se neměla podceňovat, a proto odborníci doporučují všem aktivním řidičům, aby věnovali svůj čas očním lékařům nebo optometristům v optikách, kteří zároveň poradí s výběrem vhodných brýlových skel nebo kontaktních čoček.
Osvětovou kampaň připravilo Sdružení optiků MSOO, o. s. ve spolupráci s nadací BESIP, Rádiem Impuls a magazínem Brýle&Móda. Hlavními partnery jsou společnost HOYA Lens CZ, a.s., Johnson&Johnson, s.r.o., Novartis, s.r.o., CIBA VISION.
Více informací se dozvíte na http://www.sdruzenioptiku.cz.
Kontakt:
Iva Production
Ivana Urválková
e-mail: agentura@ivaproduction.cz